Nie wszystkie długopisy reklamowe, które pełnią rolę gadżetów promujących firmę, powinny być rozdawane w plastikowych pudełkach. Wszystko zależy od ich jakości. Te najtańsze, czyli rozdawane głównie podczas różnych eventów nie są na tyle zaawansowane, żeby rozdawać je w opakowaniu. To raczej powinno być przeznaczone dla nieco innych gadżetów, które są skierowane do innej grupy odbiorców.
Generalnie podczas planowania kampanii reklamowej powinno się dbać o gadżety na wszystkie możliwe okazje. Dlatego właśnie inne rzeczy rozdaje się na eventach, a inne podczas spotkań z dziennikarzami czy współpracownikami. Wtedy trzeba mieć coś lepszego, czyli lepsze długopisy reklamowe - najlepiej dość znanej marki, które znajdowałyby się w etui lub chociaż w specjalnym pudełku. To dodaje im nieco klasy.
Długopisy z nadrukiem to bardzo ważne gadżety i trzeba do nich przyłożyć wagę. Nic więc dziwnego, ze w ofercie firm produkujących takie przedmioty można znaleźć bardzo wiele ciekawych rozwiązań. Również specjalnie przygotowane plastikowe pudełeczka na długopisy. Oczywiście mają one również miejsce na umieszczenie reklamy - zmieści się tam logo, nazwa firmy, telefon czy adres strony internetowej.
Pudełko zatem może również pełnić ważną rolę reklamową. Chociażby dlatego nie należy zupełnie przekreślać tego rozwiązania. Na pewno długopisy reklamowe będą się doskonale sprawdzały, ale pewna pula na specjalną okazję nie powinna być pominięta. Każda forma reklamy może okazać się sukcesem, dlatego nie należy zamykać za sobą pewnych drzwi i tracić możliwości.